20 april, 2009

Cabaret Cartwright på Lorensbergsteatern den 18/4

Det är alltid så svårt att inleda en text när man ska berätta om något man varit med om. Därför tänkte jag inte dra ut så mycket på det. Men en liten sammanfattning bör stå med:

* Jag och mitt trevliga lilla sällskap, Sarah och Dennis, satt i mitten på första raden med ett par meters avstånd ifrån de fyra cowboys:arna på scenen
* Per, utklädd till en country-kvinna, klev ned och förförde Dennis i ett sångnummer
* Efter föreställningen kom bonuset som jag ivrigt hade längtat lite extra mycket efter
* När allt var slut kom After shave och Anders ut till scenkanten där vi i GASklubben väntade på dem
* Vi som blev kvar stannade ännu längre och samlades uppe i Lorensbar för att dricka/äta/prata med varandra.
* Dagen efter följde ännu en GAS-runda i Göteborg som dock inte innehöll lika många besök som sist


Lördagen blev en lång kväll som gärna hade fått varit längre. Alla händelser och överrasknigar var enormt mycket över mina förväntningar att jag knappt har hunnit reagera på dem. Snart dyker det upp en sammanfattning i video-form som innehåller det mesta utav det jag skrev ovan. Jag hoppas att den kommer bli lika uppskattad som den förra. Håll utkik!

1 kommentar:

Eskilstuna Amanda sa...

Låter verkligen som du/ni haft det underbart!:D Bara liiiite avundsjuk. Ser fram emot video ;D