22 april, 2009

Vlogg från helgens äventyr

Efter att ha redigerat helgens händelseförlopp var jag tvungen att dela upp videon p.g.a att varken blogspot eller Youtube tillåter mer än 100 mb när man lägger upp.

Här följer den första delen där jag och mitt sällskap är på väg till Lorensbergsteatern i en rykande nervositet.



I den andra delen träffar GASklubbsmedlemmar After Shave och Anders Eriksson. En mycket, mycket lycklig stund som jag alltid kommer att bära med mig.



Och snart kommer det sista klippet där vi åker på en kort GAS-runda i Göteborg.

11 kommentarer:

Camilla sa...

Åh vilka fantastiska minnen i videoform! Kan ingenting annat än le och vara oerhört glad över att du förevigat det :D

TACK!

Amanda sa...

Kan bara hålla med Camilla! Oerhört fint gjort. Jag blir helt rörd när jag tittar. Så mycket kärlek och glädje! :)

AnnaSedai sa...

Åh vad kul o se! Det var ju inte lika rolig stämning efteråt på torsdagen som det var på lördagen! Fan jag skulle varit där!!! Får hoppas något liknande händer snart igen :P Verkligen bra jobb du gjort! =)

Emelie / enhalvspecial sa...

Åaaooaoaoaaoao :D :D :D :D :D Fan att jag inte va där!
Får jag va så fräck å fråga vad du sa till Anders där runt 2:30 som gjorde honom så glad?

Erika sa...

Jag sa att jag tyckte att han har en av Sveriges vackraste sångröster. Tyvärr filmades inte det ögonblicket, däremot kan man höra det i bakgrunden i en bit som inte finns med i just den här videon. Det var roligt att se honom bli glad över det :)

Miss Bond sa...

Haha! Jag var typ med i fem sekunder i film två XD
Du gav Aners värligt många komplimanger på väldigt kort tid. Det är nog nästan rekord! Jag tyckte om Anders min när du kramade honom XD

Erika sa...

Oj, var det många komplimanger? Isåfall har jag fått en blackout som vanligt. Vad sa jag förutom hans sångröst? :)

Eskilstuna Amanda sa...

Väldigt fina filmer Erika:) Jag älskar signeringsklippet, de verkar så himla underbara, generösa & bara allmänt jätte goa;) Så himla fin kommentar av Per när han vill ha en kram av Sarah, och kommenterar hennes "countrykillen" skjorta:-)

Erika sa...

Amanda: Ja, de var verkligen underbara, generösa och jättegoa! De bjöd på sig själva och visade en stor tacksamhet över att så många stannade kvar och ville träffa dem, vilket gjorde upplevelsen starkare. Jan sa att han hade fått gåshud. Hade aldrig kunnat tro att kvällen skulle bli såhär bra. Jag var orolig över att de inte ens skulle komma ut till oss. Men de satte sig och visade inget tecken på att de hade bråttom. Synd att du inte var där!

Eskilstuna Amanda sa...

Åh vad härliga dom är & generösa:). Vad coolt att jan fick gåshud, då måste det ha varit en mäktig stämmning, men det förstår jag att det var!!
Jag tycker också att det var synd att inte jag var där;) Nästa gång det blir en mer eller mindre anordnad gasklubbsträff måste jag ta mig i kragen & försöka komma dit. Delad glädje är ju som sagt dubbel glädje & att få dela en sådan kväll med andra likasinnade måste ju vara den bästa & härligaste glädjen! :)

Ha en fortsatt härlig dag i slen!:)

Eskilstuna Amanda sa...

I solen skulle det stå & Jan stavas med stort J, men annars gick det bra!;)