11 april, 2009

Glad påsk och lägg ett ägg!

Nu är det en vecka kvar tills jag reser till Göteborg för att se After shave och Anders Eriksson uppträda med Cabaret Cartwright på Lorensbergsteatern. Det ska bli helt fantastiskt och mitt tålmodiga väntande ska äntligen få befrias. Nu är det dags att ladda upp på riktigt med GAS-kvällar och ladda alla kamera-batterier. Naturligtvis följer videokameran med även denna gång och bjuder på en trevlig sammanfattning av helgen som senare kommer med i bloggen.

4 kommentarer:

Eskilstuna Amanda sa...

Hoppas du får en underbar vecka med massor av GAS uppladdning, som får avslutas med ett alldeles fantastisk Cabaret Cartwright ;D

En glad påsk från mig till dig:D

Elin sa...

Hoppas att du får en bra kväll här i gbg.. Men finns väl inte direkt någon anledning till att du inte skulle få det bra :P

Tänkte bara tipsa dig om att Per, Knut, Jan och Anders kommer uppträda på Liseberg i sommar. Men aldrig tillsammans, så det blir 4 olika tillfällen.

Glad Påsk!!

Erika sa...

Amanda: Tack så mycket! Och Glad påsk till dig med :)

Elin: Tack! Jo, det visste jag om :) Tyvärr har jag skola under alla datum så jag missar tyvärr Liseberg. Glad påsk på dig med! :)

Camilla sa...

Glad Påsk :)
Jag ser minst lika mycket fram emot den kommande helgen. Uppladdningen har startat!