10 februari, 2009

Sveriges mackar kommer att krylla av beiga kunder


Detta kanske är ännu ett bevis på att Macken är GAS's populäraste produktion. Den beige-beklädda kunden visade sig vara populärast bland de 23 röster som gick åt. Själv deltar jag aldrig i mina omröstningar, men jag hade ändå svårt att bestämma mig för vilken jag skulle ha röstat på. Ni får som vanligt mer än gärna utveckla era röstval genom att berätta varför ni valde just den ni röstade på.

Nästa veckas undersökning har med finalisten i denna omröstning att göra.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Som de idoge kommenteraren jag är ska jag presentera och motivera mitt val.

Jag valde Gino Toblerone då hans kläder ser oerhört sköna och avslappnade ut samtidigt som jag tycker att de är lite småhippa. Rutiga byxor, hängslen och en skjorta är något jag mycket väl kunna gå till skolan iklädd. Piffa upp det med ett par converse och upprullade skjortärmar och saken är klar :)

Amanda sa...

Mitt svar var Knut på linjen. Tog hans lilla mysdress för att den ser så otroligt skön ut, speciellt för mig nu när jag har feber och är förkyld. Man kan ha den på sig dygnet runt, man behöver inte ens byta om när det är läggdags. Hur skönt vore inte det? :D