12 februari, 2009

Bikt

Jag tänkte bikta mig i det här inlägget.

Igår kväll kunde jag inte hålla mig ifrån det. Efter flera om och men försvann plötsligt beslutsångesten och utan att tveka valde jag att se slutet av Stinsen brinner. Glädjen glöd, hoppet hettade och sorgen svettades garanterat! Mitt uppehåll ska fortsätta att vara hela månaden ut. Men jag tänker aldrig mer tvinga mig ifrån att se en scen med GAS om jag verkligen, verkligen måste. Uppehållet innebär bara att jag inte ska titta mer än nödvändigt.

Jag väntar på att Tornado ska dyka ned i mitt brevinkast. Vilken är eran favoritsketch från Tornado?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!
Var ett tag sedan jag kommenterade här. Men måste säga än en gång att jag älskar din blogg och hoppas varje gång jag kikar in att du ska ha skrivit nåt :)

Beställde Tornado-DVD'n igår, och vad låg inte i brevlådar redan idag när jag kom hem från jobbet? Jo, den kära DVD'n. Ska titta igenom den riktigt innan jag bestämmer mig för vilken av sketcherna jag tycker om bäst. Kommer bli huuur svårt som helst att kunna bestämma det. Men PomPom-ordern är faktiskt en favorit måste jag säga. I vår familj har vi kallat svarta gubbskor för PomPom-skor ända sedan vi såg Tornado för första gången det visades på TV.

Hoppas du får din DVD snart också :)

Förresten. Idag gick jag över Wavrinskys Plats och var så sugen på att hoppa runt på gräsmattan, hehe.