17 januari, 2009

Undersökningen är stängd

Nu när läsarsiffrorna plötsligt har vuxit markant, närmare 400 besökare idag, känner jag naturligtvis en stor press mig på att skriva ett långt och intressant inlägg. Men press är negativt och ger inga bra resultat för mig.

Men till min räddning upptäckte jag att veckans undersökning är stängd. Hela 66 röster var med och avgjorde hur den skulle sluta. Under hela veckan låg det väldigt jämnt mellan bröderna Eriksson, men Anders tog ledningen och vann med sina sexton röster.


Vad vill Du göra en undersökning om gällande Galenskaparna & After shave?
Populäraste rollfiguren? I vilkens rollfigurs situation du helst skulle befinna Dig i om Du var tvungen? Var Du tycker att GAS passar bäst - på scen, film eller TV?

Kom gärna med egna förslag för nästa veckans GAS-undersökning!

4 kommentarer:

Amanda sa...

Vad kul att så många läser din blogg! :)
Jag har en fråga som jag skulle tycka var intressant. Jag ställde den till Camilla på Heycome, och fick ett intressant svar. Frågan är: Vilken rollfigur skulle du helst vilja spendera en dag med?
Det svåra är kanske att välja ut bara några rollfigurer som svarsalternativ, det finns ju så många att välja på. Så jag vet inte om du tar med den, men det vore kul att se :D
En annan fråga som skulle vara rolig att få reda på är: Vilken föreställning har den bästa musiken? En något lättare fråga :)

Camilla sa...

Vilken explosionsartad ökning, det hurrar vi för *hurra*. Vad roligt att så många läser! Frågan jag fick av Amanda var väldigt intressant (men svår) att svara på.

Jag har ju kommit med några idéer förut, men här kommer några till:

Vilken rollfigurs kläder skulle du helst bära? (gammal)
Bästa låt på maxisingeln Tornado?
Vilken rollfigur skulle du helst ha som din pappa/mamma?
Favoritsketch av x utvalda?
Bästa farbror frej?
Roligaste Herr Q?
Vem av Benny Hörnsteen, Benny Crantz, Stig Roxby och Sune Finåker finner du minst vedervärdig?

"Mera vill jag inte säga nuuuu" ;)

Erika sa...

Amanda: Jättebra förslag!! Tack för tipsen :)

Camilla: Tack så mycket! Många av de där hade jag inte ens kommit på själv!

Kommer verkligen få användning av era förslag!

Camilla sa...

Åh vad roligt att mitt förslag blev till en omröstning! Det är en fråga som jag svarat på tidigare och därmed även resonerat om och bollat mycket fram och tillbaka, så den här gången behövde jag faktiskt inte fundera innan jag klickade i min röst :D