14 januari, 2009

"Sometimes it's hard to be a woman"

Detta fångade jag med min alldeles egna kamera på GASklubbens medlemsträff den 1/11 förra året. Jag har svårt att förstå att det är Per. Inte nog med att han är utklädd till kvinna och ser ut som en häxa på just de här två bilderna, han tittar även in i kameran vilket ger en större effekt av motbjudande. Här framför han sången med samma titel som bloggrubriken. Se och förfäras/roas!

Förlåt, Per. Inget ont om dig. Alla älskar Per Fritzell! (som i en sångtext i Cabaret Cartwright)

2 kommentarer:

Camilla sa...

Hahah! (Förlåt mig också Per) men det ser ut som en väldigt ful kvinna. Just blicken in i kameran gjorde INTE det hela bättre. Då föredrar jag en av mina bilder då han ler lite fånigt/blygt. Men när jag ser bilder när han här den här countrymadamen så kan jag bara tänka på hans slarvrakade armhålor, vilka jag fick uppleva på obehagligt nära håll *ryser*

Men...
Vi älskar Per Fritzell, och han älskar oss ;)

Erika sa...

Haha, JA! Armhålorna!!
Jag fick också en bra närbild (med videokameran) där han visar upp sina slarvigt rakade armhålor med en slängkyss in i kameran(med tungan). Det var verkligen något nytt :D