13 december, 2008

C Eriksson solo igen

Nu är det dags! Nu är det dags!
Nu är det strax helt enkelt dags.
Ja, det är dags helt enkelt strax.
Strax dags helt enkelt! Just det, strax!
Nu är det dags! Nu är det dags!

Eller ja, inte riktigt än. Men imorgon bitti stiger jag upp och gör mig redo för en pangkväll på Maximteatern i Stockholm. Klockan halv fyra på eftermiddagen spelas C Eriksson solo för sista gången och därför vill jag naturligtvis närvara där med Sarah.

Jag tar med mig videokameran även denna gången och lyckas förhoppningsvis fånga något minnesvärt under resan. Om en idé fungerar så kommer det kanske komma med en liten, liten skojig överraskning i filmen som skall spelas in under dagen. Vid föreställningspausen kommer videokameran antagligen att brukas mycket.

Jag är tillbaka på söndag eller i början på nästa vecka.
Trevlig helg och glad Lucia!

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas att du får en toppendag!
Ska bli kul att läsa sen när du är hemma igen :)