10 juli, 2008

Privat!

Idag fick jag ett sms av en nära person till mig. Hon satt på bussen och på klev en man med solglasögon som tydligen var sjukt lik Peter Rangmar när han lyssnar på freestyle i "Macken" med låten "Privat" i bakgrunden.

Det måste ha varit en vacker syn, eller hur?? Jag har berättat i ett tidigare inlägg att jag har en speciell förkälek till Peter. Och just den här sketchen, då han lyssnar på freestyle, har jag tittat på ett obegränsat antal gånger just för att han ser så förbannat bra ut! Och låten är dessutom grym! Jag blir så kär att det pirrar i magen varje gång jag ser det här klippet nedan.

(Försök lägga märke till att Peter faktiskt är lite smålik Timon som han dubbar i Lejonkungen. Och det är förstås inte negativt menat. Timon är söt och Peter också.)

2 kommentarer:

Nina sa...

Ja, det var för jävla likt alltså.! Du skulle varit med...

Fick ett infall att ta en bild med kameran, men det kändes liiite för..."på".. :)

"Privat"-sketchen/sången är f.ö. f a n t a s t i s k.

Erika sa...

Gud, ja! Det är den! :)