05 mars, 2009

Två GAS-prylar i en smäll

Vilken tur jag hade idag. Jag åt min frukost i min sköna datorstol samtidigt som jag läste det efterlängtade(!) nya numret av GASklubbens tidning Nåt nytt. Förutom alla roliga, intressanta och trevliga artiklar och bilder är tidningen dessutom otroligt snyggt designad! En mycket trevlig läsning med andra ord.

Idag hämtade jag även Träsmak-LP:n som jag köpte på tradera. Den spelas just nu i bakgrunden under tiden som jag skriver och jag riktigt njuter av det härliga knastret från skivspelaren. Som en liten bonus fanns det många fina bilder på innefodralet (klicka för förstoring).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Såg Camillas inlägg och ditt porträtt av Peter Rangmar.

Blev rörd av bådas.

Anonym sa...

Måste bara säga att jag kan inte annat än att hålla med föregående talare :D Mycket fint och begåvat både din bild & Camillas text :D