15 december, 2008

100 inlägg

Till att börja med så finns det nu två videobloggar av resan till Stockholm och C Eriksson solo.
De hittar ni här och här. Glöm inte att välja den höga kvalitén om ni vill titta.

Hipp hipp, hurra! GAS-bloggen har nått sitt hundrade inlägg nu! Jag hade tänkt bjuda på ett extra gasigt inlägg men min fantasti har inte varit tillräckligt kreativ att jag har lyckats hitta på något. Men det är ändå roligt att nämna.

Jag känner på mig att många, många av er redan har sett dessa. Se dem en gång till isåfall, för man kan aldrig skratta för mycket. Detta är bland det bästa och roligaste jag har sett:

Höj volymen när ni ser den här




3 kommentarer:

Anonym sa...

HAHA xD Roligaste jag sett på länge! När spelades detta in? :D

Kari sa...

Hallå Camilla! och alla ni andra också för den delen.
Toppensköna filmer från ett helgalet gäng. Skön humor "all the way"

Ta hand om er och ha ett bra -09
/ Kari

Erika sa...

Jag heter Erika och inte Camilla ;) Men hej på dig också, Kari Sirén!

Tack så mycket och detsamma till dig! :)