08 november, 2008

Ny observation!

Detta är något jag inte har lagt märke till förut.
Maximteatern ligger ju alldeles där de springer!

Förresten så verkar det bli så att jag och Sarah ska åka och se Claes Erikssons sista framträdande i C Eriksson solo den 13:e december. Andra gången för mig, första gången för Sarah. Men det vore även kul om man fick träffa någon GAS-klubbare igen! Eller någon som inte var med på medlemskvällen. Säg gärna till om ni också planerar att se just den föreställningen.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Ja det är synd jag inte har råd med hela paketet så att säga. Det drar ju iväg till närmare 2000 spänn med resa, hotell, biljett and so on >_<
För det är onekligen roligare att vara fler och träffa andra likasinnade så att säga. Men jag är glad över att jag får tillfälle att se showen igen i alla fall :)

Hahahaha Jörgens(Håkans)min på den bilden går inte av för hackor!

Erika sa...

Det var verkligen synd att höra! Men jag vet, det blir väldigt dyrt.. :/

Haha, nej, eller hur! :D