20 september, 2008

Det är ineffektivt. Splink splänk splånk..

Jag börjar verkligen känna mig ineffektiv i bloggen. Direktör Kloss är nog på väg att sparka mig snart. Ser ni? Han skäller redan på mig.. Tittar man på de två föregående månaderna var jag väldigt aktiv. Och jag har egentligen ingen förklaring varför det har blivit på det här viset denna månad. Det vore ren lögn att påstå att jag har tröttnat på bloggen. Det är ju precis tvärtom! Jag älskar att ha någonting att skriva om här. Det märkliga är ju att jag faktiskt tittar på GAS väldigt mycket eller lite mindre varje dag och tappar aldrig suget att göra det heller. Men varför har det stått still? Jag svär på att jag har jobbat med inlägget om Per som jag har lovat er ska komma snart, men det är alldeles för kort text hittills. Därför behöver bloggen några "tillfälliga" (om man kan kalla dem så) inlägg innan Per-inlägget dyker upp. Någon som vill ge tips på något man kan ta upp här? Jag är medveten om att det finns tusentals saker angående GAS att skriva om men min hjärna kommer inte med några bra exempel. Kanske har jag för mycket att skriva om att hjärnan helt enkelt inte kan rensa allt och välja ut något specifikt? Nu behöver jag eran hjälp. Ge mig några rader GAS-fenomen så ska nog bloggen få se på putt!

Inga kommentarer: