29 juli, 2008

Sommarhälsning

Lade just märke till att min besöksräknare inte har visat en enda besökare på två hela dygn. Självklart är det ju väldigt soligt och varmt ute så jag förstår mycket väl om folk inte sitter inne läser bloggar. Det finns säkert tusentals andra anledningar varför siffran inte har höjts. Det är inte så att jag klagar eller är missnöjd på något vis, men det skumma är bara det att jag fick en kommentar av Al i förra inlägget när jag grattade Claes. Och därför antar jag att hon också besökte min blogg för att kunna kommentera. Plus att jag har fått tre nya röster i enkäten om vem man gillar mest i GAS. Varför tas det då inte med i räknaren? Väldigt skumt.. Det är så skumt så det behövs inte ens tvättmedel.. Det måste vara något fel med susnet's besöksräknare.

Men nu kommer jag till huvudpunkten! Jag hoppas att ni alla har en härlig sommar och är ute i den heta värmen och badar med era badbollar, solar på Wavrinskys gräsplätt, äter vaniljpinnar, tuggar Nisses tuggummi på stranden, deltar i gäddjaktstjatningstävlingar, badar (alla ska bada!), åker iväg med era husvagnar och tittar på GAS vid lugna stunder emellanåt! Det gör i alla fall jag. Ha det gott!

Update: Nu kom jag plötsligt på att en viktig text som skall finnas i källkoden till bloggen antagligen försvann då jag ändrade temat och utseendet. Nu lade jag in det igen, och nu hoppas jag att siffrorna ska börja röra på sig igen.

Update 2: Japp, nu funkade den igen



oo

9 kommentarer:

Anonym sa...

Bra skrivet! Tror du fick med allt man kan göra en sommar och utifråns GAS perspektiv också. :-)

Anonym sa...

Vilken fantastisk blogg du har! Jag är liksom du gas-älskare, men är inte alls lika bra på att uppdatera min blogg... Peter är min favorit, men alla är naturligtvis guld!

Erika sa...

Tack Therese! Vad heter din blogg?? :)

Anonym sa...

pshy.blogg.se och jag blev verkligen inpirerad så jag skrev ett blogginlägg direkt =)

Anonym sa...

Hejsan, tänkte bara säga att jag har tittat förbi här varje dag den senaste tiden så det måste va nå vaj med besöksräknaren, precis som du misstänker. Tack för de soliga hälsningarna, ha det gôtt i sola!

Erika sa...

Jag fixade besöksräknaren strax efter inlägget, hehe. Kul att du tittar in så ofta!! :)

Anonym sa...

Hehe, ja, det blev väl så. Men det var slumpmässiga mål, råkade se eb skylt eller bara gå förbi =) Peters grav var iofs ett önskemål innan resan..

Nej, har de också en sån stjärna? Jag tyckte jag gick där och kollade ner i marken. En massa kända namn, men de borde jag ha sett. Är de verkligen på samma ställe? =/

Mmm, Mamma Mia! är bland det bästa som hänt mej! X)) Älskar alla tre gångerna jag sett den! =)

al

Erika sa...

Ja, jag var på Liseberg för exakt en månad sedan. Och jag och mitt sällskap tog kort på deras platta :)

Kul att din resa blev lyckad! :)

Anonym sa...

Men, är den INNE på Liseberg, där var inte jag... Jag gick bara förbi utanför. =/

al