11 juli, 2008

Dagens tips!

På Liseberg finns det många resturanger. Besök Järnvägsresturangen! Jag var där för några veckor sedan och jag lovar er, hela resturangen skriker Stinsen brinner. Det var enormt häftigt designat därinne och man väntade på att Axel Hansson skulle komma och säga: "Välkommen till stationen.. Det är jag som är stins här.."

Järnvägsresturangen beskrivs såhär på Lisebergs hemsida: "Här är det raka spåret för matfriska tågfantaster! Miljön är hämtad från järnvägens värld med sittkupéer, godsvagnar, perronger och mycket annat. Tag plats i tåget som tuffar rakt in i Tex Mex-kökets eldiga värld!"

Nu blev bilden tyvärr suddig men såhär såg till exempel en sittkupé ut bakom vårat matbord. Notera väskorna på hyllorna ovanför ryggstöden. Oerhört bra dekorerat och inrett!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, brevväxlat minsann! =) Hehe, vad hade ni att säga varann?

Tja, det kändes lite ... pinsamt på nåt sätt, jag visste inte var jag skulle fästa blicken! =/
Ah, det kittlar i magen när jag tänker tillbaka på det X)) Han var ju så rolig!

al

Erika sa...

Just nu kommer jag inte ihåg allt vad jag skrev, det var fyra sidor långt. En del saker är privata, men jag gav honom och de andra mycket beröm bland annat. Fick svar efter bara ett par dagar. Jag blev verkligen jätteglad och fick sätta mig ner för att inte bli hysterisk och grät. Det var första gången jag fick något väldigt stort av en förebild, så det betyder mycket.