16 mars, 2009

Återkommande publik

Jag tror ingen går miste om vem jag menar när jag syftar på den skrattande mannen i publiken till revyn Cyklar. I annat fall kan man mycket tydligt höra skratt av höga och manliga inandningar i bl a den här sketchen nedan. Spola fram till 5:05 så följer några exempel.



Men det som är lustigt är hans återkommande några år efter, men i en helt annan uppsättning med helt andra komiker. Klicka här för att se och höra. Spola fram till 01:25.

Detta är rakt igenom fascinerande!

3 kommentarer:

Maria Olin sa...

Haha, det har jag faktiskt aldrig tänkt på :D

Camilla sa...

1. Vilket jäkla skratt!
2. Det hade heller inte jag tänkt på.

Väldigt fascinerande faktiskt. Lite fler humorklipp och förhoppning om att han är en flitig besökare så vi kan kartlägga hans teaterbesök.

Anonym sa...

Kreativ observation, har för mig att han är med i Grisen i säcken också. Om det nu är samma gubbe vill säga.