02 januari, 2009

Glada nyheter!!!!

Mellan den 4:e januari och 3:e februari kommer GAS-produktioner följa med i Aftonbladet för ENDAST 69 KRONOR varje vecka! I länkarna nedan kan du läsa om detta samt en ny intervju med Anders Eriksson.

http://www.aftonbladet.se/galenskaparna/article4106582.ab - Vilka DVD:er följer med tidningen?

http://www.aftonbladet.se/galenskaparna/article4106646.ab - Macken var och är populär

http://www.aftonbladet.se/galenskaparna/article4108191.ab - Intervju med Anders Eriksson

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag läste också det med köpandet av DVD:erna! :D
Macken har jag redan, men de andra fyra kommer jag garanterat köpa! ^.^

Camilla sa...

Läste det när jag förstrött bläddrade i tidningen och blev superglad. Det är så jävla kul att se GAS uppmärksammas, och det är de vekrligen värda! Även om det enligt mig inte är det bästa, men väl det populäraste.
Se nu till att sprida GAS till alla släktingar och vänner ni kan komma på. Min mamma har redan lovat att köpa allt ;)

Erika sa...

Oh, ja! Detta är verkligen roligt! Nyheten gjorde kvällen för mig. Mormor och morfar skulle visst samla alla som kommer ut :)

Camilla sa...

Det behövs verkligen ett GAS-tillskott här i landet :D

Lite OT men idag tittade jag återigen på din hyllningsvideo till Peter. Grät minst lika mycket som första gången, det bara kommer. Jag som aldrig tidigare fällt en tår över hans bortgång. Men du har verkligen lyckats med kombinationen av musik och videoklipp. Så just det att du har valt att visa en glad Peter, att mitt i alltihopa låta hans skratt klinga. Otroligt fint! Tack!
Fick även ett ryck och lärde mig introt till låten på gitarr.

Erika sa...

Åh, nu blir jag alldeles röd i ansiktet, känner jag... Tack så mycket! :)

Ja, melodislingan är otroligt vacker. Har själv suttit och klinkat på den många gånger. Och nu i efterhand kan jag inte tänka på annat än Peter när jag spelar den.

Jag tycker att man ska minnas Peter på det viset - glad och rolig. Det var ju endast så vi fans "lärde känna honom". Hellre minnas än sörja på grund av den anledningen. Men en viss saknad känner man. En önskan om att få se och höra honom igen..

Miss Bond sa...

Gud vad glad jag blir. Äntligen får man se GAS i media! Det borde de göra oftare.

Amanda sa...

Åh, vad roligt!

Det är verkligen på tiden att GAS får lite uppmärksamhet, så att de som inte känner till dem får upp ögonen för detta underbara gäng :)
Jag fick alla dvd:er i julklapp, men jag ska säga till alla kompisar och släktingar att de ska köpa alltihop! De kommer inte ångra sig en sekund :)

Anonym sa...

Oj, hade ingen aning om detta. Men tack så hemskt mycket för upplysningen! Kommer defenitivt köpa och ge bort till en vän så småningom.