14 september, 2008

Höstens shower och dess besökare


Såhär slutade enkäten från veckan. Trots att det var fler som inte sett/ska se någon av showerna så blev ju ändå en del röster på de övriga alternativen. Det gör mig glad.

Angående det där Big Bang-experimentet, som har orsakat både panikångest och lite dödsångest för min del, så har jag ställt in mig på att jag inte kommer kunna åka iväg på de två föreställningarna jag velat se mest av allt i världen. Men bara som ett sätt att bli extra glad OM det visar sig att jag fortfarande lever fram till den 2:a november då jag har lyckats sett båda. Men detta är ju en blogg om Galenskaparna & After shave, så jag ska inte blanda in mer om giriga och egoistiska forskare som vill riskera hela världens liv..

Hoppas att vi ses på föreställningarna!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag önskar att jag kunde gå på någon av föreställningarna, men det lär inte bli något med det. Vad som är ännu värre är att det också är mitt eget fel… Jämmer och ve!

Jag ska bestämt leva fram till den 2 november oavsett om det blir någon ny Big Bang eller ett svart hål eller vad det nu är fråga om. Jag fyller nämligen år då, och sådana högtidliga tillfällen ska ju inte några lömska forskare få driva i fördärvet! Dock är jag på det hela ganska övertygad om hur Big Bang uppstod. Det var några forskare som fick för sig om att testa vad som hände om man fick ett par protoner att krocka med varandra i en alltför hög hastighet.
Sedan small det till utav bara helvete…

Anonym sa...

Vore verkligen kul att ses på Cartwright!
Antagligen kommer vi att göra det, ska hålla en eller två korpgluggar öppna :P

Jag hade verkligen missat hela experimentet för övrigt. Men det oroar mig inte ett endaste dugg faktiskt :)