29 augusti, 2008

Tillbaka

Hej alla gasexperter!

Som ni kanske har märkt så har jag haft blogguppehåll i några dagar. Detta beror på skolstarten och att jag har känt mig väldigt trött när jag har kommit hem de senaste dagarna. Men jag vänjer mig snart och kommer komma igång med skrivandet igen så fort jag hinner.

Ett inlägg om Per Fritzell kommer inom kort att läggas upp där jag kommer att ta upp min uppfattning om hans skådespelar- och sångrösttalang tillsammans med mina reflektioner och observationer. Jag hoppas att inlägget får kommentarer där ni själva berättar era egna uppfattningar om Per. Sådant är alltid roligt att ta del av.

7 kommentarer:

Anonym sa...

Intressant sida!! Jag har alltid gillat galenskaparna.
Du som minst sagt verkar vara expert, vet du vad Kerstin Granlund gör nuförtiden? Alla andra verkar ju ha saker på gång men henne hör man aldrig något om.
När tror du att dom gör något tillsammans igen? Det var ju längesedan nu!

Erika sa...

Hej du, hej du! Jag har skrivit om just detta du frågar om :) Gå in på den här länken och läs: http://gasexpert.blogspot.com/2008/07/claes-eriksson-solo.html

Anonym sa...

Kul att du e tillbax och skriver! Jag tycker väldigt mycket om din blogg!

Anonym sa...

Va kul, ser fram emot att läsa det där om Per :)

Anonym sa...

Jag vill ha ett hurra! För denna blogg, verkligen utmärkt. Ser fram emot att läsa dina kommande texter! Vet du om GAS kommer göra något tillsammans efter alla är klara med att spela sitt?

Erika sa...

Tack så mycket! :) Nej, jag vet ingenting mer än någon annan. Claes kommer nog fortsätta uppträda så länge han lever. Men vad resten i gänget vill göra har jag ingen aning om, faktiskt. Även jag vill se en föreställning med hela gänget. Vi får hoppas på det bästa! :)

Anonym sa...

Ja jag hoppas också! Har bara sett C Eriksson Solo och älskade varje sekund av den, men det vore ju häftigt å se GAS på sen tillsammans igen!