21 augusti, 2008

Här är senaste nytt med senaste nytt

Detta är faktiskt en av mina personliga favoritsketcher som jag aldrig kan låta bli att skratta åt. Hela grejen att han sitter med en lösnäsa med glasögon, helt oberörd och uttråkad och läser upp "senaste nytt" som består av riktigt roliga historier och ett mycket fräckt ord. Det är nästan olagligt att låta den munnen som bär det underbaraste leendet att få säga det. Just därför är det så skrattretande. Detta är klockrent! Det är lika roligt varje gång!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Haha! Jag vet inte hur många gånger jag har sett den. Men jag skrattar lika mycket varje gång! :)
Den är underbar. Och Peter! <3

Sarah-Lee sa...

"Två kannibaler satt och åt. Den ena sa:
"Jag tycker inte om din fru."
"Nähä," sa den andra. "Men du kan väl äta upp potatisen i alla fall."
Haha! ;)

Anonym sa...

Den är helt underbar verkligen!
Älskar den och Peter(L)