23 augusti, 2008

"Jag menar, svänger det bara...."

En av de bästa sakerna med Youtube, enligt mig, är att man kan få chansen att se när folk uppträder med GAS's låtar eller sketcher. Jag stötte just på det här klippet nedanför och rös under hela videoklippet av glädje. Samtidigt blir jag väldigt avundsjuk eftersom jag också gärna vill framföra något som har med GAS att göra. Som tur är har jag faktiskt chansen att få göra det då jag går estetprogrammet med teater som inrikting. Hoppas att jag får med mig folk till en liten uppvisning i någon av skolans shower i år. Det skulle vara obeskrivligt roligt!

Lägg märke till att det är folk som spelar låten så det är alltså ingen bakgrundsmusik. Killarna sjunger stämmor suveränt och publiken älskar dem. De gör även Anders's solo-biten väldigt snyggt! Det är bara att applodera!


o

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag har alltid varit övertygad om att den låten handlar om mig...

Erika sa...

Jaså, varför då? *med samma röst som Peter när han spelar Pierre*

Anonym sa...

För att jag är precis så som de sjunger... Eller kanske inte riktigt, men jag förstår mig i alla fall inte på den tvätthysteri som råder idag.

Anonym sa...

Har du kikat in denna? http://www.youtube.com/watch?v=_ieZWORb3e8