01 juli, 2008

Första inlägget!

Hallå spanarn, hur är läget? Inatt den 1:a juli startar jag bloggen för alla gasexperter, för de som vill bli gasexperter och för de som inte vill bli gasexperter men som vill läsa bloggen ändå.

Här kommer jag mestadels att skriva mina egna tankar och åsikter om allt som har med Galenskaparna och After shave (jag kommer i fortsättningen skriva "GAS" som förkortning) att göra, ni kommer att få stöta på många gasexperters favoritsketcher, många citat kommer att dyka upp, nyheter och info om/av GAS ska jag försöka uppdatera er med så gott jag kan och självklart kommer jag att låta er delta i olika omröstningar. Har ni något att tillägga någon gång så rätta mig gärna, skriv en kommentar eller tipsa mig om sevärdheter ni får tag i!

För att fira begynnelsen av bloggen lägger jag upp en favorit-GAS-låt från min personliga topplista :) Lyssna och njut!

Jag är snart tillbaka igen! Tack för besöket!
Adjö! Adjö, adjö, adjö! Adjö, adjö, adjö! Adjö!!

Inga kommentarer: