23 juli, 2008

Skulle jag kunna få ställa en MYCKET enkel fråga till er?

Vill ni ta en lott?

5 kommentarer:

Anonym sa...

Peter e helt underbar i den här sketchen!! Fast det är han ju annars oxå...men i den här har han ju världens bästa kroppsspråk och det är så himla kul dialog!

Erika sa...

Ja, sketchen är helt underbart psykedelisk och rolig på samma gång. Men jag blir rädd för Kerstin när hon kommer in på scenen och när hon står med ryggen mot publiken och gungar sig fram och tillbaka. Obehagligt. Men hade jag träffat en doktor som var som Peter i denna sketch så skulle jag skrattat tills min mage blev sönderskrattad. När han plötsligt börjar gå på knäna.. Så sjukt roligt!

Anonym sa...

Kerstin e lite läskig ja...Men när Peter rullas in på båren i början ser han sådär sjukt galen ut! Jag älskar när han säger "Kom syster, söv ner mig!" och hoppar upp på båren igen!

Anonym sa...

Haha, älskar den här sketchen! Asså, Peter<3
"-Gör det ont när jag gör såhär??
-Jaah!
-Men varför gör jag så då??"

Hahaha! Helt underbart!

Emma "Lilla My" Larsson sa...

När jag såg det första gången bara satt jag och log med öppen mun xD Jag såg nog helt hjärndöd ut, för jag älskar den sketchen <3
"Kurrikurrikurrikurri" ^^